Harskrank

Har ganska precis kommit hem från en tvåtimmars promenad. Blev sur på brorsan så behövde ut och röra på mig, när jag väl börjat gå ville jag inte sluta.  Gick runt i Strängnäs och kände mig förbannad och snygg. Av någon anledning känner jag mig alltid snygg när jag går förbannad.  Mitt humör åker bergochdalbana, jag blir irriterad för minsta lilla och får utbrott på allt och alla. Måste nästan gå anger managementkurs.

Victor: Har du mens eller?
Jag: Nej, bara humörsvängningar.

Igår var det grillning med tjejerna hemma. Det var riktigt trevligt. Själva grlinningen lyckades sådär, min kyckling började brinna hela tiden.  Lenita lärde oss något kortspel med konstigt namn. Sedan kom Robban, Timmy och Micke. Runt halv tre blev vi sugna på negerbollar/chokladbollar/kokosbollar så Sofie och jag fixade ihop det. Dock hade vi inget pärsocker eller kokosflingor så vi struntade i att rulla bollar utan käkade med sked ur skålen, rejält gott.

Nu är jag trött och min bror har gäster jag inte orkar vara med. Imorgon är det kusinträff här som jag egentligen inte ens vill vara med på, men blir nog svårt att komma undan. Det blir säkert kul, problemet är bara att jag känner mig så mycket yngre än alla andra. Men det löser sig.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

TACK FÖR SENAST SNYGGING!=)
Blev ni av med abbe nån gång?! Haha!

2007-07-24 @ 18:59:09
Postat av: Gustav Silvegren

Nej gå inte på någon anger management kurs. Acceptera att du har ADHD istället.

2007-07-25 @ 19:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback