Problemet kallas EF06

Ja, nu är det ju så att vår klass EF06 har blvit lite utan en delat klass för att inte säga mkt delad klass. Själv tycker jag att jag är en förträffligt trevlig person men nu har jag dock fått höra att jag är dryg. Det roliga är att jag bara tycker att det är kul eftersom det ger mig chansen att få vara dryg:)Vet inte hur många personer som anser att jag är dryg, vet en iaf plus antagligen hans "anhängare". Så nu har jag bestämt att jag ska dryga enormt mycket mot den/dessa personen/nerna och vara väldigt trevlig mot alla andra, bra plan va?Jag är en jävul på att smida planer, om jag får säga det själv. jag börjar faktiskt gilla klassen mer och mer nu, riktigt trevligt

vita è bella!

Just nu lyssnar jag på Puggy- I loved you so. Mycket bra låt

Manny:Is space hot?
Bernard:Of course it us. Where else do you think we get pineapples from?

-Bernard:Anyway you look like you've just fell out of a tree

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback