Saaanta Lucia, Saanta Lucia

Så, igår var det lucia. Jag pallrade mig upp ur sängen en halvtimme tidigare än vanligt, kolla lite på lucia på tv med mamma för att sedan kolla på julkalendern för första gången i år. Den verkade faktiskt lite smågullig men de gamla julkalendrarna var bäst. Jag menar jul i kapernaum, Mysteriet på Greveholm, trolllvinter,det var klass på dom. De nya är så kommersiella. Tänkte att jag skulle vara lite extra fin för att det var Lucia, så drog på mig en rätt söt klänning. Jag gjorde t.o.m ett försök till att sminka mig, det såg mest ut som jag hade blåtiror men det är väl tanken som räknas? Sedan gick jag till skolan, kändes som om det var -50 ungefär, svinigt kallt med andra ord. Väl i skolan väntades pepparkakor och lussebulle, veeery nice. Spexet utfört av KF07 var rätt kul, Lopen såg iof skitförbannad ut efter att dom härmat honom.  Han har väl inte riktigt förstått att det är så han är, han är ju ganska så udda för att inte säga konstig. Anyway

Kommentarer
Postat av: unknown

:)

2007-12-15 @ 23:15:29
Postat av: dagny ooo dagny asså mirre

yes hahah
shiiit
xP

2007-12-16 @ 17:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback