tisdag eftermiddag

Igår var Stockholmsdagen, dvs. klassen var i Stockholm och kollade på olika saker. Först var vi på Operan vilket var rätt värdelöst. Vi fick inte ens se nån repitition utan bara kolla på de olika logerna. Dessutom kan jag svära på att guiden var flata (inget fel med det men iaf).  Sen var det lunch och shopping som gällde. Jag hittade bara ett linne och en kjol men det var trevligt ändå. Kanske var bra att jag inte hittade nåt mer, fattig student. Efter det var vi på Medelhavsmuséet, kan bara tacka guiden för att han förstog att våra ben var trötta och därför visade oss stolar som vi fick bära runt på och sätta oss där han skulle snacka.  Rätt trevligt att kolla på krukskärvor och delar av statyer. Hemfärden från den stora staden var sjukt seg, sen när tar det mer än en timma att åka till Strängnäs?  




image3
Jag och Eve


Kommentarer
Postat av: Isa

Who took the pic? Yep, inga autografer. Ok, give it to me! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback