Play that funky music white boy

Eve, jag och Mirre har världens bästa idé, vi ska göra photoshoot med tjejerna. Jag ska sitta helt näck med en gitarr i knät. Svartvita kort, kommer bli sjukt snyggt. Eller hur?


Men man får lite små komplex när Frisch slår en på rumpan och sedan säger "hela havet stormar", men vafan. Jag är nöjd med min krockkudde. Hade dessutom "tokfys" på gympan idag, riktigt härligt.

I'm a christian, and it's amazing!  quote från amerikanska som skickade brev till klassen. Amerikaner är lite galna som alla vet. Men vissa människor verkar onödigt blåsta.


Just nu lyssnar jag på Opeth, ett nytt band jag hittat, eller jaa Robban har hittat. Han är grym på att hitta bra musik och på gitarr såklart. 


 Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback