När en speleman en enda gång börjat sjunga på en gammal sång

Har haft en riktigt skön helg. Fredagen var riktigt lyckad. Robbans två polare, Micke och Timmy var härliga och tjejerna var grymma som vanligt. Igår var det lite småjobbigt att gå upp efter att bara ha sovit 5 timmar för att repa flöjt mellan 10 och 4 för att sen hålla en tråkig konsert på en halvtimme. Faktumet att det var en ABBAkonsert gjorde inte saken bättre. Men jag klarade mig i alla fall genom dagen.


Idag har jag verkligen haft en sunkdag, men en rätt trevlig sunkdag. Robban har varit här och spelat med och för mig, soft.  Mindre soft är att mina föräldrar är kontrollfreaks, visst jag är bara 17 men måste dom veta exakt allt?image11
Strängnäs är rätt fint, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback