Fötterna protesterar, fötterna har fått nog!

Igår skrapade jag hela tån, idag fick jag gigantiska skoskav på båda hälarna. Nej, det är inte för att jag köper obekväma eller för små skor, jag får skoskav av ALLA skor.  Egentligen borde man ju ha en liten ö på något varmt ställe, där man kan leva som nudist, utan kläder och utan skor. Möjligtvis strosa runt i bikini eller snygga underkläder. Skulle verkligen vara perfekt.

Egentligen har tiden sedan vi började skolan gått väldigt fort, dessa 8 månader har gått passerat förbi i en takt jag inte trodde fanns. Visst, det var verkligen jobbigt de första veckorna,  men nu känns det riktigt bra. Klassen börjar bli en klass istället för två som den hela tiden varit.  Tack vare Robban och Gustav har jag inte känt mig lika utanför som vissa av de andra tjejerna har, danku.  Förhoppningsvis kommer klassen få ännu bättre sammanhållning i Athen.  EF06



Believe me when I say that I got something for his punk ass!


Kommentarer
Postat av: mickis

thihi* Nu har jag läst igenom allt jag missat när jag av misstag inte skrivit upp din bloggsida och totalt glömt bort den i min dagliga bloggläsning. Ska skriva upp den på en gång för du skriver underbart roligt och log i min ensamhet flera gånger åt dina små texter. Fortsätt så gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback