By the way, I happened to be an adorable drunk

Man får ju sådär lagom lust att gå upp ur sängen på morgonen när man vaknar och ser att det ligger SNÖ på backen. Först planerade jag att inte gå upp ur sängen alls men sen blev jag hungrig så då sket det sig. Istället har jag spenderat dagen med att gå upp och käka ett antal gånger och sen ligga i min säng och spela gitarr/ kolla på two and a half men. Dessutom har jag kollat på nya  Scrubsavsnittet, INTE att förglömma. Lite synd att Laverne dog, hon var grym.  Hmm, snart liggsår

Min morsa sa för ett par dagar häromdan (hatar det uttrycker men anyway) att några tjejer på hennes förskola hade kommit till henne och varit ledsna för att en killa hade kallat dom brudar.  Tjejerna verkade tycka att det var något negativt. Men man säger väl bara brud om en snygg tjej, am I right? Kanske är jag som har missuppfattat allt men jag har hela tiden tagit ordet brud som en komplimang, en ful, fet tjej är inte en brud enligt mig. Killar kanske har en helt annan syn?

En sak som är riktigt boring med att bo i Sverige är att svenskar är blyga.  Jag har bott här sen i augusti och inte en enda kille har stött på mig. Det skulle ju kunna vara så att jag är rätt så ful men det håller jag inte med om så därför kan det inte vara mitt fel, eller? I Belgien var det alltid nån som stötte på en, ibland var det bara en ful belgare men det är alltid något.  Nje killarna i Sverige får allt ta och skärpa sig, right girls? Själv måste jag se till att gå på fler fester , börjar bli lite tråkigt, är riktigt festsugen.

La vita è bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback